helg!
2011-01-27 / 17:35:52 / Allmänt

Hallå!

Idag var det jättekul att jobba, hade jättemysigt med alla barn.
Trivs så bra!!
Jobbade till 16:45 sen hämtade mamma upp mig för hon hade handlat en massa.

Malin åkte med tåget vid 3 tiden, och ringde nyss och sa att en ÄLG har sprungit framför tåget så nu står dom still och vet inte hur det blir. KUL!
fyfan vad drygt.
Så nu får vi se vilken tid vi hämtar upp henne på stationen.

Imorgon ska vi på stan och SHOPPAAA:D
ska även till AF och fixa massa saker.

Ne nu måste jag städa lite och det ser ut som kaos i mina garderober!

HÖRS!


underbar bild som jag tog förra vinter med min digitalkamera, håller ni inte med:)?

1 Kommentarer
malin:

ja jävla cp älg :(



SKRIVET DEN: 2011-01-27 KL: 18:33:03 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: