godnatt!
2011-01-31 / 22:38:03 / Allmänt

Hejsan!

Idag har jag städat städat och städat, bytt rum och möblerat om!
Sen åkte vi ner till tågstationen när mamma kom hem, lämnade Malin, tack för en mysig och rolig helg gumman, och förlåt för att jag blev sjuk:( men nästa gång kommer jag till dig och då ska vi ta igen det vi missade! eller hur:)? Därefter åkte vi till Step in och jag har nu skrivit in mig på Step in på badhuset, nu ska det börjas träna:D!
WIHO!!

Imorgon börjar jag jobba heltid, börjar 9, skönt med lite sovmorgon!
Sen ska jag ta bussen till älsklingen när jag slutat:)
Ska bli skönt att få träffa honom igen, jag längtar så!<3

Hoppas ni haft en bra måndag!

Vi hörs imorgon :)


Här är beviset, HA!
Fick en reflexväst med haha, och sen träningsschema och en ryggsäck:D!

1 Kommentarer
malin:

Klart vi tar igen det gumman :)



och du kan ju inte rå för att du blev sjuk!

<3



SKRIVET DEN: 2011-01-31 KL: 23:53:11 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: