glad!
2011-01-11 / 18:35:22 / Allmänt

Hejsan!

Ville inte åka idag från älsklingen, så jobbigt att vi inte kan ses när vi båda jobbar så, vill flytta ihop NU<3
Har haft mysigt i.a.f med älsklingen och får hoppas vi ses snart igen så fort som möjligt.
Han åker dock till ÅRE på lördag med jobbet, dem ska bo på Holiday club, och bada och äta god mat. Inte alls avis!

Åkte till Storsjöbadet förut med mamma för att fråga lite om gymmet dem har där och vad det kostar att träna på Step in.
Jag ska skriva in mig slutet av månaden, eftersom man får lönen då också.
KÄNNS SÅ HIMLA BRA!:D
400:- i månaden och då får du träna i gymmet som är svin stort och dem har en övervåning som jag inte ens visste om, och dom har massa roliga pass som, Bodypump, Bodycombat, Bodystep och vattenpass m.m! jag som älskar att gå på pass också.
Och man får tillgång till relax och hela badet, hur bra är inte det? UNDERBART!

Ne jag ska skriva in mig slutet av månaden sen ska det börjas träna minst 3 gånger i veckan.
Här ska fettet flödas, hahahah

Några bilder från Storsjöbadet/Step in





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: