glad!
2011-01-19 / 17:46:04 / Allmänt

Hallå :)

Idag jobbade jag från 09:00 - 16:45!
Fick även tider för två veckor framöver :D jätteglad, då ska jag jobba på en annan avdelning.
Blir så att jag ska få jobba 50%, inte så mycket, men det kan bli mer sa dem också:D!
Men har fått tider för nästa vecka och vecka 5!
toppen:)

Imorgon jobbar jag 7:45-16 och snart är det helg :D längtar så mycket till fredag då älsklingen ska komma till mig<3
och nästa vecka ska jag äntligen skriva in mig på Step in på badhuset, ska bli så kul att börja träna igen.

haha en sak som är säker är att jag inte kommer bära dessa jeans längre på förskolan, gissa hur många tusen frågor jag fick av alla barn idag..

som, fröken, varför har du hål i dina byxor? varför är det såhär för, varför har du klippt sönder dina jeans.
ah och flera till. hahah!!


3 Kommentarer
Anneli:

Kul att det blev lite mera jobb, de är väl ok att vara på lite olika avdelningar.

Av barn och fyllon får man höra sanningen blir svårt att förklara varför man köper trasiga jeans.

Må så gott snart helg.

Anneli M. E



SKRIVET DEN: 2011-01-19 KL: 18:00:03
Natacha:

Hejsan!

Allt bra med dig?:)



SKRIVET DEN: 2011-01-19 KL: 20:06:34 URL: http://zatacha.blogg.se/
Sannalitens.blogg.se:

Svar: Hehe okej :) Förlåt för jättesent svar. Hur mår du idag då? :)



SKRIVET DEN: 2011-01-20 KL: 12:21:17 URL: http://sannalitens.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: