fredag!
2011-01-21 / 15:57:30 / Allmänt

Hejsan:)

äntligen fredag och det har varit så lungt och skönt idag på jobbet. Jag började 7 imorse och gick med mamma för hon började samma tid.
Har i.a.f haft 7 barn på avdelningen idag som mest, så det var en riktig mysardag, satt och myste med dem i soffan och några andra spelade spel.

Imorse när jag öppnade på vår avdelningen så är det så himla kul att höra så positiva och fina ord från barnens föräldrar, att jag är så duktig och att barnen har sagt att dem gillar mig, fick även massa beröm idag från personalen, fasen vad man blir glad:D älskar att jag får jobba på lingonet och världens bästa personal och barn!!

Sen slutade jag 13:30, gick hem och det har varit plusgrader idag!
Ska åka iväg på affären om en stund, ska handla lite mys till ikväll när älsklingen min kommer!
Var längesen vi sov med varandra nu, så jag ska mysa till det rejält!



Såhär ser jag ut idag, skjorta från gina och svarta leggins från gina :)
plus mina nya ringar!

3 Kommentarer
Sandra G:

jag blir inte förvånad :) du är ju världens bästa tjej så! :D <3



SKRIVET DEN: 2011-01-21 KL: 17:07:57
Marielle:

Men sötnos!!

Till veckan ska vi ses och på fredag och lördag ska vi ha världens bästa helg:D

Puss jag saknar dig fina du!<3



SKRIVET DEN: 2011-01-21 KL: 17:49:49 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
SOFIA:

- tack för din fina kommentar det värmer! Hoppas du får en fin dag och att vi ses igen. KRAM



SKRIVET DEN: 2011-01-22 KL: 10:33:16 URL: http://sofiahanden.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: