en mysig söndag!
2011-01-16 / 20:50:35 / Allmänt

Har haft en bra söndag,
varit ute och gått med mamma, tittat på film och bara tagit det lungt,
har tittat på underbara solsidan, bästa serien som någonsin gjorts<3

Ska snart ta mig ett härligt bubbelbad, och sedan krypa ner i sängen, imorgon blir det till att kliva upp tidigt, så skönt att veta att man ska jobba och jag är så glad för att jag får jobba så mycket nu också:D!

Något som skulle avslutas perfekt denna kväll vore om min älskling hade varit här nu och sovit med mig inatt<3.
ååhhhh, blir galen för att vi inte kan sova med varandra, jag vill bara ha något eget nu så vi kan flytta tillsammans!!

Har bloggat mycket idag känner jag, men det är väl bra;)?
eller vad tycker ni?:D:D
Ni kanske vill veta något annat? eller något jag ska skriva om eller lägga ut, kom gärna med massa tips.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en grym vecka:)!


4 Kommentarer
Anonym:

Hej! jag undrar varför du och din pojkvän saknar varandra hela tiden när ni bor i samma stad?



SKRIVET DEN: 2011-01-16 KL: 21:01:41
Marielle:

För att han jobbar på Elgiganten hela tiden och börjar 10- 19 , jag jobbar på förskola börja tidigast 06:30 slutar senast 17:30

Så vi hinner knappt ses på vardagar och ibland jobbar han helger.

Därför jag vill flytta tillsammans med honom snart eftersom vi båda två bor fortfarande hemma hos våra föräldrar :)



SKRIVET DEN: 2011-01-16 KL: 22:33:12 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Mia:

Åhh !jag är avis på dig och ditt bubbel badkar ! vill också kunna bada :( !



SKRIVET DEN: 2011-01-16 KL: 23:41:18
Marielle:

Hahaha :D Mia!!

Skaffa ett badkar, det är så skönt att bada :)



SKRIVET DEN: 2011-01-17 KL: 16:48:59 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: