En mycket bra helg!
2011-01-23 / 13:25:51 / Allmänt

Har haft en jättebra och mysig helg!!
Igår var det hur mysigt som helst, vi spelade spel och lyssna på musik och drack ett glas rosé!
Sen kollade vi på film, 27 hours, hur bra som helst, den ska ni verkligen titta på, verklighetsbaserad också.
Såg dock inte klart hela, så såg klart den nu på morgonen.

Snart ska vi gå ut på en promenad och ut och fota med Mathias nya kamera som han inte testat på ute.

Imorgon börjar jag jobba 50%, men kan bli mer , men börjar 12:15 och jobbar til 16:45, om dem inte ringer in mig tidigare på morgonen då!

På torsdag kommer Malin, hon kommer 20:00 med tåget så då ska jag åka ner och hämta upp henne.
Ska bli riktigt kul!

och torsdag får man lön vilket innebär lite shopping:D!
Var en sväng på stan igår och tittade ut kläder jag ska köpa,

Detta ska jag inhandla!!


2 par jeans, och ett par andra byxor som ser cp ut bilden men skitsnygga på!!

3 söta blusar/skjortor

smycken från H&M som jag måste ha:D

sist men inte minst denna snygga ögonskugga från makeupstore:D

Allt detta ska inhandlas på fredag :D LÄNGTAR!

Nu ska vi gå ut, puss:)

1 Kommentarer
Anonym:

Köpte den svarta blusen igår :) skit snygg



SKRIVET DEN: 2011-01-23 KL: 18:18:08 URL: http://Sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: