9/1
2011-01-09 / 12:31:23 / Allmänt

Hejsan!

Igår var det en lugn lördagskväll,
vi spelade spel och tittade på filmen Grown Ups, sett den innan men den är faktiskt riktigt bra och rolig.
Så hade en bra kväll.

Saknar dock min fina Mathias, och jag ska träffa honom idag efter han slutat jobba, ska åka till honom och mysa med honom några timmar<3
Så blir nog en slapp söndagsförmiddag!

Imorgon är det måndag och allt blir som vanligt igen, ska dock åka in till stan imorgon och gå på UM och fixa ut mina p-piller för jag har bara en karta kvar och äter sista veckan nu, suuuuuuuck att man måste dit bara för att man vill köpa nya.
Kommer vara kaos där som vanligt när det är drop in på måndagar.

aja, hoppas ni får en bra söndag!
Mamma håller på städa bort alla julsaker och julgranen nu, SKÖNT säger jag bara:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: