24/1
2011-01-24 / 20:13:19 / Allmänt

Hallå!

Gick bra att jobba idag, mindre roligt att gå till och från jobbet idag, svin halt!
Imorgon jobbar jag förmiddag, sen ska jag träffa Sandra, hon ska komma till mig!

När jag kom hem 17 idag så satte jag mig vid datorn och börja spela Rollercoaster tycoon 3 har fastnat totalt, haha ni ska se min park, snart 3000 gäster:D
Det är sjukt kul, kollade på klockan sen och då var klockan 19:00 det var ju bra, suttit från 5-7, inte normalt och inte likt mig, aja.. tur att man spelar ett barnspel hahahah..

Sen kollade jag på Halv åtta hos mig som var nyss, dem är i Östersund denna vecka, riktigt kul att titta då;)!
Ska bara ta det lungt ikväll, imorgon åker jag bil med mamma. Vi börjar samma tid, men ska gå hem, höll på dra vurpa också idag när jag gick hem.
Satans halt alltså.

Känns som jag inte hade så mycket att skriva idag:D



AS KUL:D:D:D

1 Kommentarer
Linnea:

fyyyfan vad roligt! älskar sånna spel!! :D



SKRIVET DEN: 2011-01-24 KL: 22:22:46 URL: http://liinneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: