21 månader<3
2011-01-04 / 13:46:51 / Allmänt

Idag är det min och älsklingens dag, 21 månader tillsammans, hihi <3

Gick upp hyffsat tidigt idag, har tränat och shit vad otränad man är, vill DÖ!
aja, måste komma igång nu med detta annars går jag under..
Detta blir bra :')

Om en stund ska jag gå bort till Therese, få se vad vi hittar på!
Hon är på körskolan och pluggar på och har körlektion,  fan vad stolt jag är över dig gumman..

Jag som inte ens har börjat med mitt, men tyvärr så FÅR jag inte mitt körkort som dom flesta av mina vänner får, så jag måste spara och lägga undan pengar för att jag ska ta körkortet, så klaga fan inte på mig ni som får erat, ni behöver inte betala ett jävla PISS, och nu pratar jag inte om alla människor, men dom flesta jag vet som tagit har faktiskt fått körkortet.:(

aja, jag är inte beronde av något körkort just nu, men jag ska ta det :) det svär jag på!

Ne nu ska jag ta reda på min tvätt och plocka ur diskmaskinen!

Ha en bra dag:)



3 Kommentarer
Lisa:

haha du som klagade på mig när jag va typ 19-20 att JAG inte tagit körkort :P jag får inte heller ett endaste öre, och jag fick inte ens övningsköra förut eftersom att mina syskon inte hade tagit körkort och då tyckte mina föräldrar att jag faktiskt fick vänta... KUL!

blir så fruktansvärt less när framför allt en jag känner klagar på att jag inte har körkort och pikar mig hela tiden, hon fick fan hela sitt körkort betalat, OCH en jävla bil av sina föräldrar! en annan har en mamma som är bilskollärare och hon fick en bil hon också, så sånna har fan inte rätt att yttra sig ett piss om att vi som ska fixa körkortet och bil helt själva inte har tagit det.

alla har faktiskt inte samma förutsättningar, trist att alla inte greppat det bara :/



nu blev det en hel novell av det här också, haha



SKRIVET DEN: 2011-01-04 KL: 14:39:57
Marielle:

Hahah, jag har väl aldrig klagat??

Jag har bara frågat om du ska ta det någongång:)

Men du har rätt i allt annat du säger, stör mig så jävla mycket på dem som säger, men fyfan har du inte tagit när dom FÅTT alltihopa! Såklart det är lätt att säga till andra och klaga.

Precis, jag har i.a.f fått övningsköra och det får jag göra när jag vill, jag känner att jag måste övningsköra mer om jag ska ta något jävla körkort, har inte ens lärt mig allt med växlar och skit ännu. Får ut och övningsköra mer helt enkelt, men kommer aldrig få ett körkort i.a.f



:)



SKRIVET DEN: 2011-01-04 KL: 14:48:30 URL: http://mariellesanna.blogg
Lisa:

haha jo du sa typ "ska inte du ta körkort och flytta? det ska jag göra direkt efter studenten, till göteborg" :P

ja alltså, dom som bara får allt serverat kan köra upp en rattmuff i röven och hålla käften. om jag ska övningsköra måste jag följa med till stugan... och första gången jag fick övningsköra va typ 1½ år sen. har totalt kört 4 gånger och lärde mig faktiskt fort, körde på 5:an t.o.m, men nu föreslår mina föräldrar att jag ska ta hela körkortet på körskola! tack för den liksom, blir ju så jäkla billigt :) näe usch för bortskämda som inte kan sätta sig in i andras situation...



SKRIVET DEN: 2011-01-05 KL: 18:35:07



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: