18/1
2011-01-18 / 19:06:19 / Allmänt

Hallå!

Idag slutade jag 16, har varit en lång dag:)
Sparkade till jobbet imorse också, men imorgon ska jag nog ta cykeln!

När jag kom hem la jag mig på sängen, somnade till och vaknade sen och såg att jag sovit en timme!
Skönt, imorgon blire sovmorgon börjar 09:00 :)!
Ska bli jätteskönt.

På torsdag är det bara 1 vecka kvar till Malin anländer till Östersund, ska bli jätteroligt att få hänga lite igen och festa lite.
Känner på mig att det kommer bli en bra helg, lönen kommer också då så de blir shopping också;)

Kollade på Solsidan igår innan jag somnade, satan vad roligt avsnitt 2 var :D!!!
Man kan ju inte sitta och vänta en hel vecka tills det andra avsnittet kommer!

Och jag längtar till Gossip girls börjar igen, idag är det tisdag, tisdagar brukar avsnitten komma ut, kanske ska ta och kika om de nyaste kommit upp!




Idag var det jätte dimmigt när jag sparkade hem från jobbet!

1 Kommentarer
SOFIA:

Hoppas du får en fin Tisdagskväll! Ps om du är intresserad så missa inte alla roliga tävlingar som är igång. KRAM



SKRIVET DEN: 2011-01-18 KL: 20:59:37 URL: http://sofiahanden.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: