13/1
2011-01-13 / 18:04:35 / Allmänt

Hallå bloggen.

Idag har jag jobbat, gick jättebra, var även till Bokbussen med ett barn och lånade massor med nya och roliga böcker!
Svin bra det där med bokbussen, då är det en jättestor buss såklart, som kommer till förskolan 1 gång i månaden och när man går in i bussen så ser det ut som ett barnbibliotek:D!
Jättekul faktiskt:)

Annars har det gått bra som vanligt.
Fick slut på barn vid 16 på min avdelning idag!

Sparkade till jobbet imorse och det gick bra och var roligt, lite mindre roligt hem eftersom dem skottat så gick lite sämre hemåt men går svin fort i backarna!!

Är lite trött nu,men ska snart äta middag sen tänkte jag lägga mig och läsa lite:D!

imorgon jobbar jag 8-16:30, skönt med fredag imorgon, blir en lugn helg och ska träffa Sandra en sväng i helgen också!

Hoppas ni får en mysig torsdagskväll!


Är så less på att jag inte köpt någon ny digitalkamera........
men jag lovar jag ska ta massa nya kort, får sno mor&fars kamera och ta massa nya bilder, har ingenting att lägga ut nu heller.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: