---
2011-01-06 / 17:55:05 / Allmänt

Hallå!

Var ner på stan förut idag med Linnéa, sen kom Jens och han hade med Novali, åh jag blev jätteglad:D
För att han sa att han inte skulle det först.
Gud, hon är världens sötaste!! :')

snöstorm ute idag också, inte nice.
Åkte hem 14:35 med bussen, sen la jag mig i sängen och titta på film.
Har inte gjort så mycket annat idag.
Ska snart äta middag sen kommer pappas jaktkompis & en annan som ska övernatta här hos oss ikväll.

Blir nog till att lägga sig tidigt och sova sen ikväll, vilket inte ha blivit dom senaste dagarna
,ska vara nere hos farbror kl 10:00 imorgon:D
Börja jobba nästa vecka så då måste jag lägga mig tidigt när jag börja tidigt.

två bilder från idag!


Jens matar Novali :)

sötaste tjejen:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: