Vill ha.
2011-02-26 / 09:16:26 / Allmänt

Hallå:D!

Igår blev det väldigt lungt, jag tittade på BB och sen bara låg och slappa vid datorn.
Körde lite med hantlarna och gjorde magövningar.
Är fortfarande förkyld så kan inte dra och träna skiten ur mig..

Får bli lite här hemma som sagt!
Gick och la mig tidigt och vaknade 8:30 imorse, och pigg! Så nu har man sovit ut.

Idag ska jag på stan med Sandra, ska shoppa lite tänkte jag, jag tänkte köpa ACO spotless serien, någon som testat den : )? Den verkar vara bra har jag hört, så man kanske kan testa, jag har aldrig haft problem med min hy, jag får aldrig finnar och aldrig haft, eller jo, typ någon innan mens får jag, och då får jag EN som typ hamnar där man verkligen inte vill ha den.

Men man vill ändå ha en fin hy så jag tror jag ska testa den:D


Och hur underbart fin är inte denna outfit då?
SKA KÖPA:D!

Ha en bra dag, skriver när jag kommer hem :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: