tränat!
2011-02-16 / 16:15:49 / Allmänt

Kom nyss hem från gymmet!
Gick svinbra idag och träna, sprang som en idiot, sprang i 25 minuter :D!
Sen körde jag styrka, tränade i en timme exakt:) duschade och åkte med bussen hem.

Så nu är jag hemma och har plockat ihop lite saker som jag ska ha med mig till älsklingen.
Ska sova där inatt, imorgon börjar jag 9 men ska ha planering från 8-9 och jobbar till 16:00!

Sen ska jag göra lite kakor tills på fredag och bjuda alla på jobbet, fredagsfika vettni.
Är jag inte snäll:D? haha.

Det snöar och snöar och snöar, man blir faktiskt lite less, men inte så jättekallt, -8 nu bara!
Men jag vill ha -1 och SOL gud vad underbart det var förra veckan alltså.

Hoppas ni får en mysig kväll:D!

pusspåer

btw, diggar Lady gagas nya låt, den är nice att springa till.





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: