TRÄNA!!
2011-02-10 / 18:54:15 / Allmänt

Tjena:D

Fyfasen vad jag träna skiten ur mig själv idag, åkte med bussen som gick 16:00 och drog till Step in, börja springa, 25 minuter blev det, ville springa 30 men jag var helt jävla död, fårse om det blir det nästa gång, men jag orkar mer och mer för varje gång jag springer, så skönt:D!
Sen körde jag 15 minuter på crosstrainern.
Elin kom också, så det var kul, vi körde kondition först sen körde vi styrka , vi körde även en övning som är svin jobbig , man ligger ner på rygg och har huvudet mellan någons fötter och håller den personen i anklarna. under denna övning ska du ha raka ben och din kompis puttar sedan ner benen igen och på ner vägen ska du hålla emot.!!! SVIN JOBBIG:D men man känner som fan i magen att det tar.

Känner att jag blir stark i armarna nu också, kör nästan varje kväll med hantlarna här hemma också!

Så himla pigg jag blivit på senaste tiden helt sjukt, så skönt att jobba och sen dra och träna.
Ni som inte börjat erat "nya" liv ännu, jag lovar , GÖR DET NU OCH INTE SEN! Så satans underbart när man går ifrån gymmet och känner att man kört skiten ur sig:D
Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart kommer Therese hit, längesen vi var med varandra, så vi ska mest hänga ikväll!
Imorgon börjar jag 7-13:30 , skön dag och äntligen fredag!

Hoppas ni haft en bra dag :D




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: