Tonight!
2011-02-13 / 18:31:34 / Allmänt

Hallå!

Idag har det varit en skön dag, har myst med hjärtat hela dagen, fixade alla<3dag present också, gick iväg en sväng på stan, mathias stannade kvar hemma.
Sjuk han blivit också:(

Igårkväll tittade vi på film, vi såg The Reef, sjuk film men den var faktiskt riktigt bra, och idag såg vi i rymden finns inga känslor, tycker den var jättebra och rolig haha:D!

Mamma var snäll och hämtade mig vid 17 tiden, åkte och köpte en god sallad till middag!
Hela denna vecka ska jag dricka Allévo drickan och det har iaf gått jättebra:D

Imorgon börjar jag 7:30-17 lång dag, ska vara på en annan förskola med 5 barn från där jag jobbar, eftersom det är kompetensutvecklingsdag alltså dem andra från personalen ska gå någon utbildning hela dagen så jag är den enda från huset som ska ta hand om 5 barn på en annan förskola:D!
Går nog jättebra men väldigt lång dag.

Hoppas ni alla haft en bra helg!
Ska bli skönt med en ny vecka och med träning, YAHOO!:)


älskar dig min fina kille<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: