seg!
2011-02-03 / 16:14:23 / Allmänt

Hallå!

imorse ringde klockan på 06:15, cyklade till jobbet idag och det gick hyffsat bra, började 7, när jag skulle hem gick jag med cykeln, gick verkligen inte att cykla och om jag hade gjort det så hade jag ramlat flera gånger om, har snöat jättemycket idag också.

När jag kom hem så vilade jag en stund..

Längtar tills lördag då jag ska börja med träningen, började inte denna vecka eftersom jag fått heltid vilket innebär att jag ska få ta hand om inskolning vilket ska bli superkul:D och sen ska jag få planera också, känner mig as viktig i arbetslaget och jag är så glad att jag fått en heltid tillsvidare och jag älskar personalen! Men det ska mycket in i huvudet och imorgon har jag min första stängning, har aldrig behövt stänga innan eller öppna, men har öppnat en gång innan, fast på en annan förskola.
Men det ska gå bra :D

Sen imorgon har jag ett påladdat busskort för en helmånad som jag kan åka hur mycket jag vill på, så kommer kännas bra att kunna åka iväg efter jobbet och träna direkt!!

Känner mig riktigt taggad!


Tänkte visa nya byxor från gina som finns i beige med och denna färg.
Så sköna så jag vet inte vad, måste inhandla i den andra färgen med.
Så himla snygga dessutom:D



1 Kommentarer
Sandra G:

Haha nej men jag var i Brunflo när jag skrev ;))



SKRIVET DEN: 2011-02-03 KL: 22:38:20 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: