SÅ JÄVLA SKÖNT!!
2011-02-05 / 15:45:45 / Allmänt

Förlåt för att jag svär,men fy satan vad SKÖNT det var att träna!
Helt underbart och jag älskar Step In och att man har tillgång till badet!

Började med att träna i gymmet, börja med att gå 5 minuter på löpbandet, sen sprang jag 15 minuter utan att stanna till en enda gång, trodde jag aldrig:D!
Sen crosstrainern 12 minuter, och sen körde vi med hantlar och träna ben.

Så jävla bra det gick ska ni veta, man är inte så otränad trots allt.
Svetten bara rann och det var skönt, vi gick sedan och bytte om duschade och sen relxade vi lite, bubblade lite.
Efter det så duschade vi och börja fixa oss!

Tränade ungefär lite mer än 1 timme i gymmet:)
Hur kul som helst. Nu ska det börjas tränas :D

Är hemma nu och tar det lungt, faktiskt skönt att träna på en lördag, man gör ju ändå inget vettigt :D!
Senare ska jag åka till Mathias, bio & mys blir det ikväll med hjärtat!

Hörs:D



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: