Rainbow of love.
2011-02-23 / 17:09:29 / Allmänt

Tjena:)

Har gått hyffsat bra att jobba idag, trots min förkylning.
Värst är hostan nu, skär i halsen när jag hostar, typ rivjärn?
as ont gör det.

Vill bara bli helt frisk NU:)

Mammsen hämtade upp mig i.a.f , mycket snällt!
Fick min lönespec idag också:D LYCKLIG, imorgon rullar pengarna in!!
Fifan vad skönt, ÄLSKAR att få pengar, och när man jobbar själv och få tjäna själv, bästa.
Nästa månad får jag full lön eftersom jag jobbar heltid nu också, SÅ NICE:D

Ikväll blire lungt! Imorgon öppnar jag också, 06:30, så lär väl cykla till jobbet 06:10 eller något, får kliva upp tidigt.
Slutar sen 13:30, men kanske ska få gå tidigare, om jag nu ska dra på Blondinbellas föreläsning som jag vill, men bussarna går ju SÅ ofta, till Frösön, iaf inte 3an, aldrig åkt den, men den går 1 gång i timmen, kul.
varför ska det ligga längst bort på FRÖSÖN???? fel att hon kan föreläsa typ mitt i stan på campus eller något.
less...

Bjuder på lite pics från helgen..







0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: