Ny vecka!
2011-02-28 / 16:51:53 / Allmänt

Hallå!

Ny vecka och underbart väder har det varit idag!:D
5 + och vi har varit ute hela dagen, förmiddan + eftermiddagen! Så underbart skönt.
Slutade 16, imorgon är det Lingonloppet, då ska alla barn åka skidor och visa hur duktiga dom är, dem har haft skidskola nu i 2 veckor!
Ska bli kul :)
Fint väder hela veckan ska det bli också!

Kan inte träna känner jag, fortfarande snorig så får se slutet av veckan, ni anar inte hur sugen jag är på att träna!
Tur man tränar lite här hemma.

Saknar min Mathias så otorligt mycket också, :(
Har inte träffats på länge, han har även fått 60% denna månad som kommer, jätteglad för din skull!
<3

På fredag ska jag gå och göra mina akryl naglar:D WIIIHOO!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: