lesss..
2011-02-24 / 16:24:26 / Allmänt

Jag fick aldrig se Blondinbella idag..
är så otorligt sur, arg och allting, jag fick slutade tidigare, men allt krångel att ta sig dit i tid blev bara skit, då hade jag fan behövt gå ännu tidigare i lunchen, och lunchen idag var lite kaos. När jag har två ettåringar breve mig vid bordet och det var soppa, ja ni kanske fattar.

Aja, är så besviken att jag inte fick höra henne.
Har följt henne blogg i evigheter och läst ut hennes bok.

Blev så less när jag kom hem så jag gick och la mig, sover alltid så dåligt när jag öppnar.
Så har sovit typ en timme.

Imorgon är det fredag, och HELG igen, hur fort går inte veckorna, jättefort, kan beror på att det är så kul att jobba:D!
Ska ha planering 8-9 , ska planera lite inför storsamlingen som jag ska ha med storbarnen nästa vecka.
Denna vecka har jag haft lillsamling med dem små, två 1 åringar, en som nyss inskolas och typ 5 stycken 2 åringar, det är inte lätt hahaha, men kul;)

Jobbar i.a.f till 16:30!

Snart kommer Therese, åh vad jag saknat henne:D!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: