LESS TJEJ!
2011-02-08 / 16:17:04 / Allmänt

Less som .........................
Jag seriöst hatar äckliga fattiga pissiga idioter som snor saker och inte kan lämna in saker om man tappar något eller glömmer något.
Igår fick jag skjuss hem av Elin och jag bara slängde ner alla saker i väskan, kollade om jag glömde något i skåpet och såg ut som det var tomt, men jag var ju helt slut efter träningen plus jobbat hela dagen, så troligtvis så glömde jag klockan i skåpet på Step In.
Ringde halv7 imorse och fråga om den fanns där, men då skulle dem städa alla skåp så det skulle ringa mig om dem hitta den, ringde nyss igen och dem har inte hittat den.
Blir så jävla less på människan som tagit min klocka, idiot äckel.
Så arg är jag , okej det är mitt fel, men vafan jag älskar människor som är ärliga och lämnar in saker om man glömmer som jag alltid har gjort om jag hittat något.
Hoppas klockan sitter skitfult på dig iaf.

Helt jävla ny klocka också, eller ja min senaste klocka jag köpte.
Tänker köpa en ny när jag får lön, för det var min favoritklocka!!!!!:( åh vad sur jag är.

Har gått bra att jobbat idag, men är jättetrött nu, öppnade imorse och det gick superbra, var där och öppnade vid 06:15 ungefär, och har jobbat till 15:30 , några timmar då.

Tänkte ta mig en liten powernap nu!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: