keep your head up!
2011-02-08 / 20:04:07 / Allmänt

Min klocka som jag köpte tog jag 2 års försäkring på och på kvittot står det att man får ta ut ny. Försäkringen täcker, skada,stöld eller förlust.
Perfekt, har gjort en polisanmälan och ska ta med mig papperet när jag får det hem så jag kan visa upp.
Så är lite gladare nu att jag får ut en ny.

Imorgon börjar jag 09:00 i barngrupp slutar 16:30
fast jag ska ha planering från 8-9, nu har jag kommit in riktigt bra i arbetslaget! love it:D
Ska bli så kul, vill fortsätta jobba mera sen!!

På torsdag blir det träning igen! SKÖNT
Drar direkt till Step in efter jobbet, och nu får jag fan bli nogrannare att titta i skåpet så jag inte glömmer något igen..

Blir nog tv-kväll hela kvällen också tror jag!

Puss:)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: