Happy!
2011-02-01 / 21:36:59 / Allmänt

Hallå !

Idag jobbade jag 9-16:30, fick slut på barn då precis när jag slutade också!
Fick även reda på att jag iaf ska få jobba hela februari och det är jag superglad för :D!
Så himla roligt.
Har även fått nyckel och kod, så jag kan öppna och stänga, har stängning på fredag!

När jag slutade gick jag direkt till bussen och åkte hem till min fina älskling, åt middag där och myste massor.
Saknat honom som bara den!
På fredag har vi 22 månader tillsammans också.

Åkte med bussen hem 20:30, har tittat lite på tv och nu ska jag ta mig en dusch sen lägga mig i sängen och läsa ut blondinbellas bok och sen titta på GG som jag glömt!! Så nu har jag två avsnitt att se, spännande.

Imorgon jobbar jag 7:45 - 16, så jag bloggar mera när jag kommer hem;)

puss&godnatt!


1 Kommentarer
Sandra G:

jag har skaffat blogg marre! :D hihi



SKRIVET DEN: 2011-02-02 KL: 11:49:55 URL: http://sandragoeransson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: