Good Life.
2011-02-20 / 16:37:10 / Allmänt

Förutom att jag har världens förkylning så är mitt liv helt okej.
Eller rättare sagt svinbra!
Jobbar, tränar,träffar kompisar och har världens finaste pojkvän som jag älskar mest av allt.

Kommer inte kunna träna någonting i veckan vilket gör mig sjukt ledsen:( fyfan,
skulle aldrig tränat i tisdags då jag kände att jag hade lock i ena örat hela tiden när jag sprang, inte alls bra.

Får köra lite med hantlar och magövningar här hemma istället efter jobbet. Bättre än ingenting!

Min vecka ser ut såhär i.a.f

Måndag: Jobba 7-16 sen ändra min tandläkartid
Tisdag: Jobba 9 -17:30, stänger.
Onsdag:
Jobba 7:45 - 16,
Torsdag: Öppnar 6:30 - 13:30,
Blondinbella på Nolieamässan kl 13:00, har dock inte fått tag på någon vikarie som kan jobba för mig så jag får gå tidigare. Jag som vill se henne föreläsa.
Annars dra ner på stan efter jag slutat och hämta ut en ny klocka.
Hänga med Therese på kvällen i.a.f
Fredag: Jobbar 9-16:30 planering mellan 8-9 + LÖN:D
Lördag: Shoppa,köpa hudvårdsprodukter!
Söndag:
----

Inte så kul vecka kanske. Kommer nog hitta på något mer, ska åka till älskling också såklart:)

Ikväll ska jag se,
Solsidan, fast det avsnittet har man redan sett ;)
Bigbrother kl 21:D!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: