godnatt!
2011-02-17 / 22:09:39 / Allmänt

Sorry för sämst uppdatering.
Men har varit så jäkla trött och slö idag.
ont i kroppen och mått illa och haft världens huvudvärk.
Började med att jag hade planering 1h, sov hos älsklingen igår så tog bussen imorse från honom.

Under lunchen var jag inge hungrig, åt knappt någonting, bara lite sallad.
Mådde inte bra alls, fick alvedon av snälla Birgitta som är kock hos oss och lagar världens godaste lunch varje dag!
och efter 20 min mådde jag hur bra som helst igen.

Hade ingen feber iaf. Men men, tränade igår och i förrgår ganska hårt, och det är ju inte så bra när man känner att man har förkylning i sig.
Fy Marielle.

Slutade 16:30 idag, cyklade hem och la mig och sov i 1h, det var skönt.
Sen bakade jag mina kakor som jag ska bjuda på imorgon, fredagsfika!:)
Hoppas dem blir glada och att dom är goda:D

Har nyss tagit mig ett bad och har precis smörjt in mig och blåst håret.
Imorgon börjar jag 7:45 - 16.
Pappsen kommer och hämtar mig på jobbet senare drar jag till Sandra för att äta middag och dricka lite gott!:)
Blir nog en superbra kväll, har alltid så kul med henne:D

Mår iaf mycket bättre nu!

Nu ska jag sova så jag är pigg&glad tills imorgon!

Här är lite bilder från igår/idag.







0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: