GLAD!
2011-02-18 / 18:31:32 / Allmänt

Äntligen helg, och jag sitter här fixad och klart, lugn och sansad, dem som känner mig förstår nog vad jag menar, när jag ska ut eller någonstans stressar jag som en idiot och får panik för att jag inte har något att ta på mig.
Men det finns något som heter planera och jag har lärt mig det nu ;) haha..

Gick superbra att jobba idag, fick slut på barn på min avdelning kl 15:D haha
Så fick gå hem vid halv 4, så sköönt.
Åkte till Sandra och lämna lite dricka och sen åkte jag till lillänge med Pappsen
Fyndade ett snyggt linne på Lindex och sen 2 par skor på skopunkten för 299:- för båda.
Och båda paren hade kostat 500:- styck! Mycket bra kap där!

Ska ta bussen till Sandra 18:37 och äta middag där, sen får vi se var som händer resten av kvällen:D!
Ska bli kul!

Kvällens outfit






Det jag shoppade idag:D

Nu ska jag snart dra mig mot bussen
Ha en trevligkväll:)!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: