:)
2011-02-15 / 19:36:03 / Allmänt

Hallå!

Hade verkligen en superduper mysig kväll igår med mitt hjärta.
Fick ett par björn borg trosor och ett fint kort, hihi, tanken som räknas!
Blir alltid så glad, vad jag än får:)!

Sen gick jag en lite choklad ask av mamma!
Vi kollade på film och hade mysigt, vi tittade på tusen gånger starkare, sjukt bra budskap i filmen och den var faktiskt riktigt bra! se den:)

Har jobbat idag 7:45-16 sen fick jag skjuss av en arbetskompis som va snäll oche erbjöd sig att skjussa, började träna direkt och tränade ungefär lite mer än en timme!
SKÖNT
Började springa, sprang i 20 min bara, kände mig helt slut och lock i ena örat, känns som jag inte är riktigt kry.
aja, det var riktigt skönt att träna:D!
Sandra och Elin kom sen så jag tränade med dem.

Åkte hem, och upptäckte förut idag att min mobil var borta, jag och mathias har lika fjällräven jackor så jag hade råkat lagt mobilen i hans fjällräven jacka istället för min.
Leta som en tok idag på jobbet.
Åkte nyss och hämtade den, den var i hans jacka som tur va haha:)

Är jättetrött och imorgon har jag öppning, öppnar 6:30 och slutar 13:30 och ska därefter åka och träna direkt:D!


Dom hade en jättestor god kaffemaskin på Stallet den andra förskolan som jag var på.
Drack choklad mums vad gott det var:D

hihi, :)

1 Kommentarer
malin:

Skaaaa, på lördag ;)

<3



SKRIVET DEN: 2011-02-15 KL: 21:14:31 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: