: )
2011-02-09 / 17:14:59 / Allmänt

Idag har det varit en helt underbar dag!
Har haft lite barn, jobbade med Camilla på eftermiddagen också, kul!
Efter mellanmålet gick vi ut med barnen, vi hade bara 4 stycken, och den sista gick hem runt kvart i 4, så fick slut på barn väldigt tidigt idag, vilket aldrig sker. Men så himla underbart väder det är ute alltså, så skönt att vara ute:D
Slutade 16:30, och cyklade hem!

Är hemma nu och ska om stund göra iordning min drickallévo.
Går skitbra iaf jag dricker den, sen tar jag en frukt efteråt, och äter ingenting tills nästa dag, dricker mycket vatten, är inte ens sugen på något:D Går skitbra, ni måste testa ni som tycker det låter intressant.

Ska nog träna lite med hantlarna här hemma sen och göra lite magövningar!
Imorgon drar jag på Step in och ska köra skiten ur mig:D
Sandra är självklart med också! Så himla kul när man kan träna tillsammans.
PEPP PEPP!

Hoppas ni haft en bra dag!:)


bjuder på en gammal bild, nyklippt där också dessutom!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: