dum jag är!
2011-02-21 / 14:44:16 / Allmänt

Dum som jag är drog jag till jobbet imorse, började 7, kände mig inte alls kry.
Fyfasen, åt ingeting med barnen till frukost, satt bara och hosa och snora.
Inte okej.
Gick hem vid 9, personalen tyckte även att jag skulle gå hem och vila upp mig.

Fyfan, är så less på att vara förkyld, vill kunna vara helt frisk, och träna dessutom.
åååh.. Fårse om jag ska jobba imorgon, kanske är bra att stanna hemma en hel dag och vila upp sig.
Tror det blir så.

Nu ska jag ta mig ett bubbelbad och bara ta det lungt, kanjang,nässpray och halstabletter är det som funkar nu.
Eller har ni några superbra tips som ni kan ge mig om man är dunderförkyld?:D

SNÄLLA, skriv det isåfall..

Kram:)


saknar min fina kille<3
älskar dig Mathias!

4 Kommentarer
Anonym:

Drick te med massor av honung :) Jättebra för halsen och honungen hjälper dig att bli friskare eftersom det innehåller massa bra ämnen!



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 15:10:59
amanda:

jag brukar koka upp vatten i en kastrull och smälta i en mint halstablett, sen tar du av den från plattan, tar en handuk över huvudet och andas in vattenångorna, det är skönt och släpper nästäppan!



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 17:58:21 URL: http://ahmandy.blogg.se/
Marielle:

Tack så jättemycket för bra tips:)



SKRIVET DEN: 2011-02-21 KL: 19:06:13 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Anonym:

har hört att man ska dricka rumstempererat vatten, eftersom att varmt vatten kan få bakterier att frodas ännu mer, och kyla är ju sällan bra. om det stämmer vet jag inte men jag tycker det låter logiskt. varma drycker kan lena för en stund men någon hälsoeffekt har det nog inte då varmt vatten inte precis dödar bakterier och virus, som ju brukar va roten till förkylningar :P



SKRIVET DEN: 2011-02-22 KL: 18:53:35



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: