Äntligen helg!
2011-02-04 / 19:17:44 / Allmänt

Hejsan!

Äntligen fredag och helg, superskönt tycker jag.
Stängde idag, och gick superbra, sista barnen gick hem halv 5, så stängde ner allt och släckte hela förskolan så klockan var väl 17 innan jag kom därifrån.

Men känns superbra nu när jag får öppna & stänga:)

Cyklade hem gick jättebra, har nyss ätit middag och är trött och slö!
Imorgon ska jag kliva upp tidigt sen dra på Step In och träna någon timme med Sandra:D! wiiiho

Älsklingen kom till mig igår och jag blev jätteglad, sover så himla bra med Mathias:)
och imorgon jobbar han men vi ska ses när han slutar vi 15, ses inte så ofta nu när vi båda jobbar.

Ska snart promenera bort till Therese och hämta mitt busskort, som även är påfyllt!
Nicenice

Vi hörs något senare!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: