Allévo Kick Start Shake!
2011-02-06 / 17:03:30 / Allmänt

Har glömt skriva att imorgon börjar jag dricka Allévo Shake, kommer alltså byta ut middagen med denna, eftersom jag äter frukost lunch på förskolan och sen kommer man hem och oftast orkar man inte laga mat så tänkte jag att man kan testa detta!:) 2 veckor.

Allévo Kick Start är livsmedel med mycket lågt energiinnehåll för viktminskning men som innehåller alla vitaminer och mineraler du behöver för en måltid. Vill du gå ner flera kilon snabbt byter du ut alla måltider med Allévo Kick Start produkter. En snabb initial viktnedgång ökar din motivation och ditt självförtroende. Kick Start fasen ger dig också ett bra tillfälle att bryta dina gamla matvanor!

Om du ersätter alla dagens mål ska du äta fem påsar Allévo Kick Start som kvinna och sex påsar som man. På detta sätt får du i dig max 800 kcal, jämfört med de 2 000-3 000 kcal som kroppen normalt förbrukar varje dag. Mellanskillnaden tas från fettreserverna.


Fårse om det är bra eller dåligt, men jag tycker det känns ganska skönt när man kommer hem och har jobbat en hel dag och bara blanda det och dricka:D!

 

 

 


2 Kommentarer
linn:

jag har gått på sån där diet, och jag har aldrig varit så hungrig i hela mitt liv tror jag.. fast då bytte jag ut alla måltider iofs :)



SKRIVET DEN: 2011-02-06 KL: 18:25:01 URL: http://linnjonasson.blogg.se/
linn:

Sv: okej :) jag fick ner 3,5-4 kilo, men gick upp allt igen och var hungrig hela tiden så det var inte värt det. Den där dieten du gick på, du och din mamma, gick du ner nåt på den? :)



SKRIVET DEN: 2011-02-06 KL: 19:42:02 URL: http://linnjonasson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: