27/2
2011-02-27 / 12:33:19 / Allmänt

Hejsan:)

Igår gick jag till Therese, jag var den första som åkte bil med henne igår:D skit kul.
Så roligt att hon har körkort nu också, jag kände mig jätte trygg som åkte med henne också! kul=)

Vi åkte på Lillänge och handlade mat,vi åt kotletter, kroketter, as god sallad och massa annat gott till, jag hade köpt 2 flaskor rosévin som jag köpte till maten.
mumma.

Somnade jätte tidigt gjorde vi också, låg och slötitta på Wallander, skytten. Vi somnade sen runt 00-00:30
Hade en supermysig kväll i.a.f.
Idag vaknade vi runt 11 tiden, har ätit havregrynsgröt och nu ska vi dricka lite kaffe, sen ska vi gå till mig, vi ska dra en sväng till Ica Maxi jag måste köpa lite mer halstabletter m.m

Har fortfarande inte blivit frisk, är så himla less, men samtidigt så har jag inte varit så noga och tagit kanjang, dåligt av mig..
Men jag hoppas jag kan bli frisk i veckan så jag kan börja träna på Step in igen.

Hoppas ni haft en bra helg, :)

puss

'
Love you bästa vän<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: