2/2
2011-02-02 / 18:41:00 / Allmänt

Hallå!

Idag jobbade jag till 16, fick börja gå hem 10 minuter innan för vi hade 3 barn kvar på våran avdelning, så jag promenerade hem i skönt väder.
När jag kom hem la jag mig i sängen och vila, titta lite tv, sen åt jag middag.

Nu håller mamma på att sätta upp lite tavlor och min sminkhylla , har glömt att säga att jag bytt rum, till brorsans rum, för han har större än mig!

På lördag ska jag och Sandra börja träna, sen blire träningen nästa vecka,
imorgon börjar jag 7-13:30 sen 9-17:30 på fredag, kommer stänga tidigare eftersom vi inte har något barn till 17:30!
Ikväll ska jag sova tidigt, och imorgon ska jag ta cyklen till jobbet, men jag hoppas jag inte vurpar, får ta det lungt!

Ikväll ska jag se Mauro och Pluras kök, ska titta på det eftersom älskade Lars Winnerbäck ska vara med ikväll, ett måste!
Sen Efterlyst.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: