21/2
2011-02-21 / 21:33:53 / Allmänt

Hallå!

Har sovit hur mycket som helst idag, kom hem från jobbet idag, nångång efter 9, sov till 12:30, vaknade åt lite, och sen kollade på tv och tog det lungt, tog mig ett bad också.
Sen la jag mig i sängen igen, somnade typ 17:00 sov till 18:30, märks det att man är trött och sjuk eller?
fyfan!!

Skulle aldrig sova så mycket annars, blir så sugen när jag ser att folk ha tränat!
Kommer inte kunna börja träna förens slutet av nästa vecka, för man vill inte börja direkt så man blir sjuk igen!

Jag har i.a.f suttit och tittat på nya träningsskor på internet.
Funderar faktiskt på att köpa Reebok Et trend, dem som gick så mycket på reklam för ett tag sen!
Dyra men värt det, man vill ha sköna tränings skor, just nu har jag ett par svarta puma, och dem har jag haft väldigt länge..

Ringde till jobbet i eftermiddags och sa att jag inte kommer imorgon.
Jag hoppas jag kan jobba på onsdag, fårse hur jag mår imorgon och hur pass snorig jag är!




2 Kommentarer
Anonym:

Jag har ett par såna där skor, och dom är riktigt bra faktiskt! :) Köp!



SKRIVET DEN: 2011-02-22 KL: 13:26:52 URL: http://styleline.webblogg.se/
Marielle:

Åh vad kul att höra att dem är bra :) Jag tror jag ska köpa dem:)



SKRIVET DEN: 2011-02-22 KL: 17:33:46 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: