Shake up Christmas!
2011-12-07 / 22:09:51 / Allmänt

Hallo:)

Idag blev det stängning.
Slut på barn 16:45 haha.
Tidigare än vanligt.
Var ändå kvar till 17:30, satt och fixa lite saker, sen hade jag fått mitt arbetsintyg från min chef.
Fick verkligen tårar i ögonen och jag log.
Kan nog inte bli finare än sådär, inser nog inte hur bra man varit när man jobbat haha:) Men att man får höra från personal och annan personal i övriga odensala och från andra förskolor att dom skryter är väl rätt schysst ;)
Mycket bra i.a.f!

Kan inte förstå att jag ska lämna Lingonet, mina söta barn? hua vad jag kommer gråta innan jul när jag ska säga hejdå.
Måste hälsa på.........

Bokade hem resan idag från Sthlm som jag ska till nästa vecka;), kul att hela SJ hemsidan lagga ihop när jag hade betalat allt men inte fått kvitto på biljetten eller nånting,även fast det dragits pengar.. haha aja hoppas man får mobilbiljetten dagen innan man ska hem bara. Annars är det kört. haha.

Imorgon jobbar jag 11-16:30 skönt:D
Sen kommer Sandra, vi ska mysa kanske blir lite bubbelbad och vinmys!

åh vad jag längtar till nästa vecka:)
pirr i hela kroppen.
<3


1 Kommentarer
Anonym:

håller mina tummar :)



SKRIVET DEN: 2011-12-07 KL: 23:02:19 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: