6/12
2011-12-06 / 20:11:47 / Allmänt

Hallå!:)

Vill först bara säga att jag är världens lyckligaste just nu, allt flyter på så bra.
Finns ingenting som kan stoppa mig.
Nästa fredag ska jag på en intervju, hihi kan ni gissa vart:)?
Fårse om man får jobbet, tycker bara det ska bli kul !!

Slutade 16 idag sen var jag och köpte ett par äkta Kenza shorts svarta, för 250:- hur billigt ? dom kostar fan över 1000:- värt.
Satt perfekt dessutom;)

Imorgon blir det jobb 9-17.30, sen ska jag åka och köpa en julklapp till syster;)
och sen kanske det bli träning:)
torsdag ska fina Sandra sova över här, sen ska vi mysa och gå på stan på fredag då vi båda är lediga! Längtar:)
Sen jobbar jag lördag och söndag!!

puss


älskar dig!<3

1 Kommentarer
Anonym:

åh vart fanns dom? :o



SKRIVET DEN: 2011-12-06 KL: 22:31:26 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: