23/12
2011-12-23 / 10:09:04 / Allmänt

Jaha, då var det en dag kvar till Julafton då..
Haha, kommer ihåg när man var liten, var helt speedad vid den här tiden då, eller?
Känns som man inte bryr sig så mycket om själva julafton mer, juldagen ska bli as kul;)

Igår var min sista dag på Lingonet, kändes sorligt men bra.
Fick smycken från Snö of sweden av personalen och sen av Eva-Britt och Marit som jag jobbat med på avdelningen också, åh vad glad jag blev :')

Nu är iaf hela familjen samlade, känns så himla bra.<3

Idag blir det en sväng ner på stan, fixa sista julklapparna och sen bolaget.

Ikväll blir det mys :') , som jag har längtat.

Ne nu ska jag ta mig ett bad och sen börja fixa mig.

Puss&Kram




1 Kommentarer
Marre:

God jul, Marielle! :)



SKRIVET DEN: 2011-12-23 KL: 18:07:41 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: