20/12
2011-12-20 / 23:16:48 / Allmänt

Hallå!

Tråkigare blogg nu eller?
Förlåt om jag inte bloggat, haha ;)
Har iaf haft världens bästa och mysigaste helg i Sthlm.
Och allt har gått så jäkla bra.

Nu ska jag bara få lite mer info om när jag ska börja osv.
Håller tummarna, jag är så himla lycklig!
Inget kan förstöra detta nu.
Igår kom bror hem också, är så glad att han är hemma nu, ska bli så himla mysigt att få fira jul med hela familjen.
Längtar verkligen<3

Nu är det bara 2 dagar kvar på lingonet.
gör ont i hjärtat av att tänka, kommer gråta en skvätt på torsdag och imorgon då jag jobbar på mina avdelning för sista gången på torsdag. FYFAN...
åh.
Så imorgon tänkte jag ge barnen present och bjuda på glass <3
mina hjärtan.
Kommer sakna dom så himla mycket.

Ne nu ska jag sluta skriva massa strunt som ni inte är intresserad av att läsa;)

:)

mina älskade syskon<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: