11/12
2011-12-11 / 11:38:07 / Allmänt

Hej alla fina:)

3e advent idag, snart julafton? haha känns inte som det.
Bryr mig typ inte om julafton längre. Gud vad överskattat det är.
Men det är ju mysigt och jag är så himla glad att vi blir hela familj i jul. <3

Låg hela dagen i sängen igår, mådde inge vidare alls.
Men bättre idag, dock ont i kroppen så jag hoppas det släpper.

Tror att jag ska baka lite pepparkakor ikväll =) haha
sen blir det lungt, imorgon jobbar jag 9-16
skönt.

Här är min JULPLAYLIST .
Marielles Playlist


fyfan vad jag saknar mina fina , snygga naglar!!

2 Kommentarer
Marre:

Köpte den på rea på H&M så den finns nog tyvärr inte kvar :/



SKRIVET DEN: 2011-12-11 KL: 15:40:36 URL: http://maaarree.blogg.se/
Marielle.:

sv: Haha, hej Marielle! Vad är det du behöver hjälp med? :) Kan ju alltid försöka hjälpa dig, skicka gärna ett mail om vad du behöver hjälp med och sådant. :)



SKRIVET DEN: 2011-12-11 KL: 18:13:26 URL: http://misformarielle.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: