10/12
2011-12-10 / 13:22:57 / Allmänt

Hejsan..

Blev inget jobb idag, sov skit inatt och vaknade imorse då jag skulle kliva upp, mådde piss!
ont i magen , illamående, ont i huvudet, ja precis allt, spydde dessutom upp filen jag åt också.
hej kräksjuka?

Har nyss ätit en macka och banan, känns ganska bra nu och jag hoppas jag får behålla det iaf.
Blir vila hela denna helg då.
Vägra vara sjuk till veckan och helgen som kommer då jag åker på torsdag.
Vet inte varför jag mår dåligt, vi har inga barn som haft kräksjukan heller, men igår när mamma och pappa beställde pizza så tog jag en sallad och kyckling i, så man vet aldrig? aja hoppas jag blir bättre i.a.f

Snöar massor ute nu och det har kommit jättemycket snö nu!
Jättemysigt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: