fredagsmys!
2011-08-19 / 19:32:10 / Allmänt

Hejsan:)

Igår fyllde älskling år, han fick en klocka och Iphonehalsband där man kan ha den i och sen bankkort osv i den, as smart, ;)

Idag har jag jobbat, öppnade idag sen slutade jag 13 :) riktigt skönt!
Drog på badet och körde ett hårt träningspass så jäkla skönt!
Går så bra med träningen nu:)

Så glad över det !!!!

Sen drog jag hem duscha och vila, drog och sola med älsklingen och sen åkte och handla lite.

Ska ha myskväll och titta på massa film :)
Blir en lugn och skön helg!

Har i.a.f tagit ledigt torsdag nu också, jobbar bara må,tis och ons! :) Ska bli så sköönt med semester.

Imorgon ska vi hem till mamma och pappa på middag och träffa dem som haft det skönt i Turkiet.

Har i.a.f gått bra med dryck Allévo , dock hungrig och magen kurra som bara den dem första dagarna men nu är det bättre. äter lite mat för att unna mig på helgen :)
Men jag tycker det funkar så bra om man vill köra en snabb kur och gå ner lite i vikt snabbare!:)

Ne nu ska jag mysa med hjärtat!


Jag i Knöva, titta så fint:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: