:(!!!!!
2011-08-01 / 12:25:57 / Allmänt

Vet ni en sak?
Jag som satt och skrev i min blogg att jag aldrig blir sjuk. Har typ inte varit sjuk sen i vintras.............
bara för det har ju jag haft ont i halsen och snorig typ en vecka och det har inte gått över.
Är sjukt less.

Åkte på jobbet idag för det var jag som öppna, sen drog jag hem, måste bli frisk nu!
Har varit på Apoteket och köpt lite halstabletter noskapin osv.
Nu ska jag bli frisk!
Har inte kunnat träna på över en hel vecka och nu lär det väl inte bli något denna vecka.

71,1 står vågen på nu i.a.f är så glad :)
Många har frågat förut hur mycket jag väger och nu skriver jag de, gillar inte att skriva min vikt, men nu är jag så stolt över mig själv, har tränat så hårt och ätit rätt och då ger det verkligen resultat!
Längtar tills jag blir frisk då jag får träna igen.

Igår var jag på badet med mina älsklings kusiner, kanske inte var så smart, men jag kände mig inte as sjuk, så därför drog jag. Kanske var ännu värre. aja! Hade jättemysigt.

Här kommer lite bilder:)






Fetaost sallad med mangorajasås:)!

Fikatime!




puss på världens bästa kusiner och världens mysigaste dag!:)
Nu ska jag vila och ta det lungt och bli frisk!!!

3 Kommentarer
a:

kan du ge mig ett tips om hur du motiverar dig? med träning och äta rätt?! jag är inte en sån som vill svälta mig själv, men jag äter helt fel! plus så kommer jag inte igång med träningen! riktigt bra blogg :)



SKRIVET DEN: 2011-08-02 KL: 08:47:54
Marielle:

Jag har blivit motiverad eftersom jag gått ner så mycket i vikt och då vill jag fortsätta.

Om jag är på jobbet t.ex och slutar och har med mig träningskläder men egentligen inte orkar träna, så försöker jag tänka hur glad och grym jag är om jag kör ett träningspass och blir verkligen stolt över mig själv.

Nu har det blivit en vana att jag tränar 3-4/dagar i veckan. Jag älskar att träna och tycker det är superkul.

Sen är det många som peppar mig och ger mig beröm, pojkvännen, mina föräldrar /syskon och vänner, då blir jag ännu mer motiverad till att träna.



Sen äter jag inte så speciellt annorlunda, mindre potioner bara och jag går aldrig och småäter. För det är det man går upp mycket i vikt på, vilket jag gjorde då jag inte träna.

Frukost är det viktigaste målet på dagen så det bör du äta. Om du skippar det blir det bara värre.

Sen brukar jag alltid unna mig något gott under helgen, för det måste man göra om man haft en hård vecka med mycket träning osv.

Men du kan börja med att dricka Allévo, byt ut middagen mot det och kör det i 14 dagar, jag gjorde det och gick ner 3 kg och träna samtidigt, kanske blir lättare sen när du ser att du gått ner i vikt och blir mer motiverad.

Tack för att du tycker det, hoppas du fått hyffsat bra svar. Lycka till!:) KRAM



SKRIVET DEN: 2011-08-02 KL: 10:53:06 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
a:

tack så mycket, nu ska jag försöka puscha mig själv och hoppas på att jag kan bli bättre på träning och mat! kroppen mår så mycket bättre av att leva hälsosamt! men jag vill inte köra värsta bantingskuren och gå hungrig utan bli starkare och känna mig bekväm i min kropp! /a



SKRIVET DEN: 2011-08-03 KL: 16:59:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: