9/8
2011-08-09 / 19:22:05 / Allmänt

Hejsan!

Tisdag idag, och det har varit en lugn och bra dag!
Fick en jätteglad nyhet idag och blev så glad:D Kan berätta mer om den senare;)

Har nyss varit upp på affären och köpt lite nödvändiga saker... saker tar ju faktiskt slut när man bor själv.
Det vill man inte inse, man tog ju allt annat för givet när man bodde hemma hos mamma och pappa. haha :) Men man lär sig ;)

Var in på Ur&Penn en sväng, dålig rea på klockorna eller? eeeeäääh nää! Älskar klockor, så snygga vill köpa:D
Ska i.a.f på stan på torsdag med Therese och fika, sen köpa klart födelsepresent till älskling! Han fyller år nästa vecka.

Sen ska jag köpa en ny snygg väska som jag sett på Accent, mina två andra har gått sönder:(

Skriver mer sen senare ikväll!

puss!

sandra & jag<3:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: