29 månader!
2011-08-04 / 20:10:54 / Allmänt

29 månader idag med min älskling!:)
ujuj vad tiden går fort, väldigt fort!
<3 puss på min älskling!!!

Slutade 16 idag, efter det cyklade jag till badet och körde ett träningspass, sprang 5 km ungefär och sen körde jag styrka och magövningar!
NICE, trodde det skulle vara svin jobbigt eftersom jag inte tränat på över 1½ vecka.
Men det kändes som igår jag tränade.
Kändes riktigt skönt att träna i.a.f äntligen är man igång igen.

Imorgon jobbar jag 7:30-15:30, kommer inte ha så mycket barn.
Efter det ska jag hänga med Therese, fårse vad vi hittar på!
Denna helg är i.a.f planerad, känns kul!
Lördag blir det stan med Sandra, sen hem till Mamma och Pappa där vi är bjudna på middag och ska äta gott sen blir det utgång och planera våran Sthlms resa som blir efter Turkiet resan, början av september alltså!

Fick mitt läppglans och läppstift idag som jag hade beställt:D wohoo

älskar dig!<3

1 Kommentarer
Tuss:

Tack så mycket fina du :)



SKRIVET DEN: 2011-08-04 KL: 23:45:51 URL: http://tuzzanz.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: