2/8
2011-08-02 / 11:11:15 / Allmänt

Hejsan!:)

Mår genast mycket bättre idag!
Inte ont i halsen alls och det känns bra.
Stanna i.a.f hemma från jobbet idag, känns skönt att vara hemma en extra dag så man känner sig riktigt kry imorgon och kan jobba.

Har nyss gått ner med tvätten till tvättstugan.
Passa på att ta den idag eftersom jag var hemma nudå och det behöves tvättas.

Idag kommer nog min Iphone 4 också:D! jag längtar. Hoppas hoppas.

Btw nästa fredag ska jag köra Allévo drickat igen byta ut middagmåltiden till att dricka det istället,
Eftersom jag gick ner en hel del vill jag köra den igen och den var ju hur lätt som helst, inte ens jobbig.
Många har frågat mig om jag gick upp något efter jag körde den dieten, det gjorde jag inte eftersom jag träna ganska mycket och äter rätt. Såklart man går upp om man mular i sig massa skit och inte rör på sig, ganska logiskt;)


Hur nice som helst:)

1 Kommentarer
malin:

Nix, den gick i konkurs när dom öppna här :) inte många som gick dit.



Puss!



SKRIVET DEN: 2011-08-02 KL: 17:55:11 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: