24/8
2011-08-24 / 21:27:01 / Allmänt

SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER !!!
Är så fruktansvärt skönt så det finns inte!
Ska bli skönt att få vara ledig lite och Turkiet resan blir bara närmare och närmare 2 dagar kvar!
Gud vad jag längtar.

Trodde jag hade tvättstugan idag, men icke.. Hade tydligen den igår, men det visste jag inte, haha.
Tur de inte var någon som hade bokat tills imorgon, måste verkligen tvätta
Så har bokat mellan 11-15:)

Sen ska jag hänga med Therese och mysa<3! :)

Imorgon blir det sista dagen med Allévo också, har gått ner -2 kg :) Så nu äre stopp!
Nu ska jag ta det lungt och vara ifrån träning en hel vecka i Turkiet och bara unna mig!

Har faktiskt gått ner 10-11 kg sen i vinter/våras . Trivs så bra med min kropp nu och hur jag mår, mår bra utav träningen och allt är så himla bra!
Finns inget som är dåligt nu!:)

Ne nu ska jag fortsätta att njuta och titta på Fångarna på Fortet:)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: