22/8
2011-08-22 / 21:02:21 / Allmänt

Hejsan!

Idag har jag jobbat, sjukt seg och trött när man snart vet att man ska få vara ledig och ha sin semester efter ha jobbat hela sommaren.

Imorgon jobbat jag 6:45-16 sen blir det träning på Step in.
Sista veckan jag kör med Allevo också, har gått bra:)

Har inte så mycket att skriva om, hoppas få något besked om en annan lägenhet i veckan, hoppas hopppas!!
Sista september måste vi flytta ut från våran kära lägenhet!
Trivs så himla bra här, men hoppas vi hittar något annat bra:)

Snart ska jag köra ett pass från Bodyworken innan jag lägger mig ikväll!
Älskar att träna, mår så bra:))!

Tänkte bjuda på lite Iphonebilder:)


















hahaha fyfan vad ful, fyfan för att bli såhär fet:D?

1 Kommentarer
malin:

Jag ska fira med släkt och vänner :) sen blir det utgång på kvällen! :) längtar som fan!

Jag funderar på att ge henne en londonweekend :)



ja tiden går sjukt fort! Saknar dig med ska du veta!

Puss <3



SKRIVET DEN: 2011-08-23 KL: 20:13:11 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: