21/8
2011-08-21 / 11:40:24 / Allmänt

Hej:)

igår var vi hemma hos mamma och pappa och åt surströmming;) och hade det trevligt!
Firade mamma också, hon fick halsband och ett silverarmband jättefint och sen en chokladmassage av mig och Rebecca!:) Hon blev jätteglad!

Åkte hem vid 1 mathias morbror Roger hämta oss:D
Mathias jobbar idag, jag ska nog träna här hemma sen när mathias kommer hem ska vi gå och sola en sväng:)

Har fått en väska nu som jag ska ha när vi åker på fredag, har redan börjat packa, haha
i.a.f packat ner klänningar osv som jag inte kommer använda nu i veckan. Ska inte ha så mycket mer med mig heller.

Imorgon blir det jobb 8-16:30 sen ska jag träffa Therese !:)





mamma fick en gratis tårta på Ica Maxi och tårtspaden:)





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: